بهبود رضایت و وفاداری مشتری با دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری
بسیاری از کسبوکارها هر ساله هزینههای زیادی را صرف تبلیغات برای جذب مشتریان جدید میکنند. این در حالی است که بر اساس تحقیقات بازاریابی، دو سوم از درآمد اکثر کسبوکارها از طریق مشتریان وفادارشان ایجاد میشود و نه مشتریان جدید. برای وفادارسازی مشتری راهکارها و ابزارهای فراوانی وجود دارند که یکی از مهمترین آنها دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری است. این دستگاه یک بانک اطلاعاتی برای شما ایجاد میکند که مبنای هر نوع برنامه وفاداری مشتری قرار میگیرد.
دستگاه ذخیره موبایل مشتری چیست؟
بعد از اینکه کسبوکارها به اهمیت برنامههای وفاداری مشتری پی بردند نیاز به ابزارهایی داشتند تا بتوانند اطلاعات مشتری مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، تاریخ تولد و... را ثبت و سازماندهی کنند. تا مدتی کسبوکارها از همان رایانههای معمولی یا دستگاه غیر قابل حمل دیگر برای ثبت این اطلاعات استفاده میکردند؛ تا اینکه دستگاههای ثبت دادههای مشتری اختراع شدند.
مزیت اساسی دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری قابل حمل بودن آن است. این دستگاهها معمولا دارای طراحی جمعوجور و ارگونومیک هستند تا فروشندگان و بازاریابان بتوانند بهراحتی آنها را به بخشهای مختلف محیط کار ببرند و دادههای مختلف را گردآوری کنند یا اطلاعات فروش را در اختیار افراد دیگر قرار دهند.
یک نکته مهم دیگر اینکه این دستگاهها فقط شماره موبایل مشتری را ثبت نمیکنند بلکه آنها قابلیتهای متعدد دیگری هم دارند. البته میزان و نوع این قابلیتها کاملا بستگی به نوع برند، مدل و فناوریهای دستگاه مورد نظر دارد.
دستگاه ذخیره موبایل مشتری می می پلاس چگونه به کسبوکارها کمک میکند؟
مزایای دستگاه ذخیره اطلاعات مشتری ارتباط مستقیم با قابلیتهای دستگاه مورد نظر دارد. بنابراین ما در این مطلب، یکی از نمونههای موفق این دستگاه را انتخاب کردهایم که توسط برند خوشنام لایت پنل تولید شده است. این دستگاه یک گجت هوشمند و قابل حمل است که با استفاده از آن میتوانید مهمترین اطلاعات مشتری را ثبت و سازماندهی کنید.
یکی از بزرگترین مزیتهای دستگاه می می پلاس، عدم نیاز آن به برق و اینترنت است. این ویژگی باعث میشود که کارکنان شما بتوانند در هر مکان و زمانی، بدون محدودیتهای مربوط به دسترسی به برق یا اتصال به شبکه، از این دستگاه استفاده کنند. برای مثال اگر فروشگاه شما در منطقهای با قطعیهای برق مکرر باشد و یا دچار مشکلاتی مانند قطعی یا اتصال ضعیف وایفای در محیط کار هستید، با می می پلاس همچنان میتوانید بدون هیچ مشکلی شماره مشتریان را ثبت کرده و پیامهای تبلیغاتی را برایشان ارسال کنید. در ادامه برخی از مزایای دیگر این دستگاه برای کسبوکارها را با هم مرور میکنیم:
- امکان ارسال پیامک برای مشتریان: با ارسال پیامهای تبلیغاتی، اطلاعرسانی از تخفیفات و جشنوارهها و ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان میتوان بهطور قابل توجهی فروش را افزایش داد
- قابلیت ارسال فایل برای مشتری: یکی از قابلیتهای جذاب این دستگاه توانایی ارسال فایلهای مختلف تصویری و صوتی برای مشتری است. برای مثال میتوانید کاتالوگی ایجاد و ارسال کنید که در آن ویژگیهای یک یا چند محصول جدید را توضیح دادهاید
- ایجاد کارتهای دیجیتالی: با می می پلاس میتوانید کارتهای هدیه و کارتهای باشگاه مشتریان را بدون نیاز به چاپ فیزیکی و به شکل دیجیتالی ایجاد و ارسال کنید
- ایجاد باشگاه مشتریان: می می پلاس تمامی پیشنیازهای ایجاد یک باشگاه مشتریان حرفهای را در اختیار شما قرار میدهد که شامل اطلاعات مشتری، اطلاعات خرید، ارائه تخفیفها، ایجاد کارت باشگاه و... میباشد
- مجهز به فروشگاه اینترنتی: یکی از قابلیتهای ویژه دستگاه باشگاه مشتریان می می پلاس این است که با پشتیبانی شرکت لایت پنل، خریداران این دستگاه از امکان فروش آنلاین محصولات و خدمات خود از طریق سایت نیز برخوردار میشوند
میمی پلاس؛ کلید طلایی وفاداری مشتریان شما
با میمی پلاس ارتباطتان با مشتریان را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهید. این دستگاه هوشمند با جمعآوری اطلاعات تماس مشتریان، به شما امکان میدهد تا به شکل شخصی و هدفمند با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنید. از ارسال پیامکهای تبریک تولد گرفته تا اطلاعرسانی از تخفیفات ویژه و کمپینهای جذاب، میمی پلاس همهچیز را برای شما آسان میکند. همچنین با تحلیل دادههای مشتریان، میتوانید نیازها و خواستههای آنها را بهخوبی بشناسید و تجربه خریدی فراموشنشدنی را برایشان رقم بزنید. برای آگاهی از دیگر قابلیتهای این دستگاه و شرایط خرید آن کافی است به سایت لایت پنل سری بزنید.